woensdag 26 december 2012

Sampler 1905 Sal...


Ergens...op een blog las ik dat er een 1905 sal uitgebracht zou worden..
Ik gaan kijken natuurlijk, en dat was bij Soet Idee...

Het leek mij ook weer eens tijd worden om te gaan borduren...
2 jaar geleden  heb ik 2 grote borduur werken die er al 10 jaar lagen
door iemand anders af laten maken..(schaam-schaam)
Maar dit...oooh was niet zo groot, dat zag ik echt weer zitten.

Ook mede door Eefs Needle...begonnen mijn handen weer te jeuken,
zij maakt zulke mooie 'kleinere' borduurwerkjes.

Op 20  december het linnen en borduurgaren bij Soet Idee besteld..
en 24 december lag het in de brievenbus...daar had ik al op gehoopt!!
Ik moest wel een inhaalslag leveren, want deel 1 van de Sal was al op 1 december uitgekomen...
Maar zie...het is goed gekomen.


Nog een klein stukje moet ik doen van deel 2, en dan...
wachten op deel 3

( Wordt vervolgd)





5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al goed uit hoor, maar heel herkenbaar ik ben in Canada geweest bij familie ik ben daar ook begonnen met een borduurwerk. Het ligt nu inmiddels denk ik al 16 jaar op de zolder (schaam schaam). Wie weet ooit. Ben wel benieuwd naar het vervolg


    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je met een prachtig borduurwerk begonnen! Is dit een bepaalde kleur rood?
    En Super-mooi, je rokje! Had je van deze stof ook al een jas gemaakt, met zo'n mooie kraag wat een sjaal leek?
    Groeten en goede Jaarwisseling, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en dat doe je er ook nog even bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk in zo'n lief rieten koffertje.... hou ik ook erg van *Ü*....

    BeantwoordenVerwijderen